SKÖNA MAJ VÄLKOMMEN

Yes nu är sköna maj här! och skönt it is indeed med solsken och arga människor på stadens gator!
Flaggorna avlöser varandra i alla dess färger men jag såg mest röda flaggor, och dom gillade vi!
Det som gjorde min dag var Jerry Williams...längst upp på Avenyn bland de flottaste restaurangerna...men döm ej i förväg, vår lilla Jerry kom gåendes i en Che Guevaras T-shirt, korta jeans shorts, ett par stora solbrillor, och blängandes på samma flashiga bil som jag och Stefan.

Min tur till staden bestod också av en besök på Top Shop där jag inte hittar mina kläder som jag spanat in på nätet.

Nån som sett dom eller ska jag tvunget beställa dom från nätet!!  VILL HA*

KRAM/Josie




Kommentarer
Postat av: Sofie

Nu får du blogga! Jag har ingenting att läsa..:-(

2009-05-12 @ 00:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0